Συνταγή
και Υλικά
στην πόρτα σας!

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  1. Τι είναι το justcook;

Είναι μια νέα επιχειρηματική ιδέα, στην οποία κάθε άνθρωπος που αγαπάει να μαγειρεύει μπορεί να πραγματοποιεί επιλεγμένες συνταγές εύκολα, γρήγορα και οικονομικά, αγοράζοντας μέσω του e-shop μας ποιοτικά προϊόντα τρίτων παραγωγών σε επαρκή ποσότητα (ανάλογα με τον αριθμό των μερίδων που θα επιλέξει), προκειμένου να πραγματοποιήσει με επιτυχία τη συνταγή που επέλεξε, ακολουθώντας ακριβείς και κατανοητές οδηγίες για τη διαδικασία, οι οποίες παραδίδονται γραπτώς, μαζί με νωπά ή κατεψυγμένα προϊόντα που απαιτούνται για την εφαρμογή του. Η συσκευασία δεν περιλαμβάνει λάδι, αλάτι-πιπέρι και μαγειρικά σκεύη.

 

  1. Τα λαχανικά και τα φρούτα που παραλαμβάνω είναι πλυμμένα;

Τα περισσότερα λαχανικά μας περνάνε απο επεξεργασία πλύσης. Σε καμία πρίπτωση όμως δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι τα λαχανικά και τα φρούτα μας είναι έτοιμα προς βρώση χωρίς πλύσιμο απο εσάς.

 

  1. Τα λαχανικά που παραλαμβάνω είναι κομμένα;

Τα λαχανικά μας δεν είναι κομμένα γιατί με το κόψιμο των λαχανικών απελευθερώνειτε κυτταρικό υγρό, ιδανικό για την ανάπτυξη των βακτηρίων και μειώνετε και η φρεσκάδα τους.

 

  1. Τα υλικά που παραλαμβάνω είναι ζυγισμένα;

Ναι, όλα τα προϊόντα μας είναι ζυγισμένα ή μεριδοποιημένα για να διασφαλίσουμε την (όσο είναι δυνατόν)  επιτυχία της συνταγής που επιλέξατε.

 

  1. Πως συσκευάζονται τα τρόφιμα;

Τα προϊόντα που πρέπει να συσκευαστούν, συσκευάζονται σε σακούλες βάκουμ (πιστοποιημένες απο τον εφετ) ή είναι ήδη συσκευασμένα απο τον εκάστοτε προμηθευτή μας.

 

  1. Πόσα γεύματα μπορώ να παραγγείλω;

Ο αριθμός των γευμάτων καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο απο εσάς.

 

  1. Μπορώ να αφαιρέσω ή να προσθέσω υλικά στη συνταγή;

Δυστυχώς δεν μπορείτε να τροποποιήσετε τα υλικά της συνταγής που θα παραλάβεται.

 

  1. Τα προιόντα είναι βιολογικά;

Όχι. Όλα μας τα τρόφιμα είναι υψηλής ποιότητας, αλλά όχι βιολογικά. Οι συνταγές που θα περιέχουν βιολογικά υλικά, θα έχουν την επισήμανση BIO.

 

  1. Εάν κάποιο λαχανικό είναι χαλασμένο;

Το justcook.gr δεν παράγει τα προϊόντα που απαιτούνται για την εφαρμογή των συνταγών. Όλα μας τα προϊόντα περνάνε απο ποιοτικό έλεγχο. Αν κάποιο λαχανικό είναι χαλασμένο εσωτερικά (πχ. Κρεμμύδι, πατάτα) μπορεί να αντικατασταθεί μόνο με τη φυσική σας παρουσία στο κατάστημα.

 

  1. Εάν κάποιο κρέας-πουλερικό είναι χαλασμένο;

Κατά την παράδοση της παραγγελία σας, σας προτρέπουμε να ελέγχεται τα προϊόντα που παραλαμβάνεται. Παρόλο που το justcook.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την προμήθεια των πιο φρέσκων και υψηλής ποιότητας τροφίμων και προϊόντων για την εφαρμογή της συνταγής και όλα μας τα προϊόντα περνάνε απο ποιοτικό έλεγχο, εάν κάποιο κρέας-πουλερικό το παραλάβεταιαλοιωμένο, αντικαταστείτε ΑΜΕΣΩΣ. Αν όμως η αλοίωση του οφείλετε σε δικής υπαιτιώτητα (π.χ. το αφήσατε εκτός ψυγείου ή το αφήσατε στο ψυγείο 5 μέρες), το προϊόν δεν μπορεί να αντικατασταθεί.

 

  1. Πως μεταφέρονται τα τρόφιμα;

Όπως ορίζει ο ΕΦΕΤ τα τρόφιμα μεταφέρονται μέχρι την πόρτα σας σε ισοθερμικούς θαλάμους με επιπλέον χρήση παγοκύστη ή ξηρού πάγου, ώστε να διασφαλίσουμε την ποιότητα των προϊόντων που θα παραλάβετε στο 100%.

 

  1. Κάθε πότε γίνεται η παράδοση των Mealkit;

Η παράδοση γίνεται την επόμενη εργάσιμη μέρα στο 2ώρο που έχετε επιλέξει..10:00πμ.-12:00μμ., 12:00μμ-14:00μμ., 14:00-16:00μ.μ., 16:00-18:00μμ.

 

  1. Μπορώ να παραλάβω γεύμα την ίδια μέρα;

Ναι, υπάρχουν συνταγές που μπορείτε να παραλάβετε την ίδια ημέρα.  Επικοινωνήστε μαζί μας στο 24210-26333 και ρωτήστε για την δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης. 

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ #JUSTCOOK_MEALKIT

Κάνε την εγγραφή σου στο NEWSLETTER μας και μάθε πρώτος τα νέα μας!